پنل 17 : بنای برتر، محتوا | نمایشگاه تاسیسات 1402
انتشار: مهر 19، 1402
بروزرسانی: 01 دی 1404

پنل 17 : بنای برتر، محتوا | نمایشگاه تاسیسات 1402


به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از\xa0استودیو نمایشگاه تاسیسات؛ محمدرضا نظری استاد دانشکده\xa0کارآفرینی\xa0دانشگاه تهران\xa0و مشاور و مدیر ارشد در حوزه ،ب و کار در پنل “بنای برتر، محتوا” با اشاره به روایت داستان ساختمان اظهار داشت: حقیقت همراه با احساس، داستان را به وجود می آورد و برای ماندگاری باید به قصه نزدیک شد، به همین سبب اخبار ماندگار نیست. در این راستا ۶۷ درصد قرآن قصه است چون قرار است ماندگار باشد.

\xa0

وی ادامه داد: در هر سمت و مسئولیتی اگر قرار بر ماندگاری پیام، اقدام و برند باشد باید قصه ای را روایت کند، در کشورهای دنیا و به ویژه ایران بزرگترین تصمیم اقتصادی ۹۴ درصد جامعه، ،ید و فروش ملک است، از اینرو در صنعت ساختمان داستان و روایت گری اهمیت مضاعفی دارد.

مشاور و مدیر ارشد حوزه ،ب و کار ،وان کرد: اگر سخت افزاری نگاه کنیم، داستان متفاوت می شود؛ همانطور که روحیات انسان ها متفاوت است، آنچه که ساختمان ها روایت می کنند به بطن آنها و اندیشه سازندگان برمی گردد.

نظری سپس گفت: نوع نگاه در ارتباط با اشیا اهمیت دارد، از اینرو ساختمان صرفا پناهگاه نیست بلکه ساختمان جایی است که قرار است تلاطم های زندگی را بگیرد، ذخیره انرژی و غیره باشد که سازندگان باید عمق نگاه در این زمینه را گسترش دهند.

وی تصریح کرد: ارزش، ویژگی های پذیرفته شده بین ذی نفعان است، از این رو در مورد ساختمان باید اجزا در مورد ارزش های مش، به تفاهم برسند؛ چراکه ساختمان تبلور فیزیکی اندیشه سازندگان است.

مشاور و مدیر ارشد حوزه ،ب و کار در مورد نوع روایت گری هر پروژه گفت: برای برآورد نتیجه توصیه می کنیم به چند پرسش دهند اینکه من چرا هستم و اگر نباشم چه می شود؛اگر پاسخ به این پرسش ها در حوزه صنعت ساختمان بر مبنای رویکرد تجاری باشد هر چند بد نیست، اما منجر به ماندگاری نمی شود.

نظری خاطرنشان کرد: اگر پاسخ به سوال دوم این پاشد که من هستم تا اتفاقی رقم بخورد، در حوزه ساختمان به سه ،مت قبل، حین و بعد اقدام ت،یم می شود و آنچه یک برند را ماندگار می کند توجه و دقت نظر در همه این مراحل است.

وی در مورد نمونه داستان یک پروژه گفت: عظیم ترین پروژه داستان محور بازار بزرگ ایران مال است که راوی داستان های مختلف است و برای ۱۰ دهک اقتصادی کشور تعریف شده است.

مدیر بازاریابی پلی ران:
فرصت همکاری شرکای رقیب با پلی ران؛ بستر حضور شرکت های رقیب در پلی ران فراهم می شود

به گزارش استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی در پنل “بنای برتر و محتوا” با اشاره به سابقه ایران در ایجاد سیستم فاضلاب در طول تاریخ اظهار داشت: طی مطالعات صورت گرفته و مذاکره با متخصصان و کارشناسان بسیارومشخص شد که قدیمی ترین سیستم های فاضلاب مربوط به ایران باستان بوده در کاخ آپادانا و چغازنبیل، بنای مربوط به ایلامیان بوده است.

وی افزود: با توجه به سیر تاریخی ایران در اجرای سیستم فاضلاب بر آن شدیم با اجرای طرحی جدید، ضمن بکارگیری خلاقیت در نمایشگاه امسال راوی تاریخی چند هزار ساله باشیم.

مدیر بازاریابی پلی ران تصریح کرد: پلی ران حاصل تلاش ۵۰ سال کار و تلاش است که با بهره وری از آن تاریخ و شناسایی نیاز بازار و بکارگیری از تمام پتانسیل و ظرفیت های خود مطابق با شرایط روز بازار، مسیری موفق را صنعت تاسیسات دنیا طی\xa0کند.

حفیظی سپس با اشاره به ضرورت همکاری با شرکت های رقیب گفت: زم، که تکنولوژی جدید وارد بازار می شو\xa0 تا قبل از رسیدن به نقطه اوج، همه رقبا با یکدیگر همکاری دارند اما زم، که شیب صعودی محصول افزایش پیدا می کند، برخی شرکت ها ممکن است صرفاً ابعاد درآمدی را ببینید که به دلیل عدم آسیب شناسی، سبب صدمه به دیگر شرکت های با سابقه بیشتر می شود و در واقع به بازار هم ضربه وارد می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

<،on type="،on" id="copy-post-url" cl،="،on">لینک کوتاه


منبع: https://sakhtemanonline.com/last-news/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-6/